Fy skäms!!!

0kommentarer

Oj,
vad det var pinsamt länge sedan jag skrev något. Senast så var det metervis med snö, flertalet minusgrader och tanken på våren var just inte mer än en tanke... Nu står sommaren för dörren, allt är så där oerhört skirt och vackert i sin första blom som det bara kan vara en dag i maj i gamla Svedala. Det är en tid för att stanna upp och tillåta sig att bara just; vara.
 
Vad har vi haft för oss sedan sist då? Vi har haft vår första rea med midnattsöppet, och ja, det kom faktiskt några tappra själar som handlade böcker mitt i natten. Vi har möblerat om, strukturerat om och öppnat upp bokhandel för att få in mera ljus och göra butiken mera tillgänglig och välkomnande. Jag har även börjat att "bygga upp" vår läs och barnhörna och i dagsläget saknas en soffa, matta och ett soffbord, sedan är vi färdiga!!
 
Nu ser jag fram mot min första sommar i Norrtälje bokhandel och de evenemang som kommer att arrangeras under sommaren.
 
Ha det så gott!
 
//Caroline
 

Kommentera

Publiceras ej