Oj, oj, oj...

0kommentarer

... vad länge sedan det var jag gjorde ett inlägg här! Och jag kan inte ens skylle på att det har varit julhandel (automatiskt mycket att göra), sjukdom eller något annat. Den enda förklaringen jag har är att jag varit glömsk, haft praktikanter och ja, så har tiden sakta runnit förbi...
 
Men vad har hänt sedan dess då?? Jag har varit på Kick-Off med Handelsstad Norrtälje, den "nya" köpmannaföreningen. God mat, trevligt sällskap och bar underhållning. Tyvärr blev det inga fotografier från denna roliga tillställning. I planerna framöver finns att gå på företagargalan här i Norrtälje som går av stapeln i början av November samt Augustgalan 2012 där vinnarna av Augustpriset tillkännages.
 
Vadan nytt på Bokhimlen?
För alla er som älskade Femtio nyanser av honom, nu har den äntligen kommit, den hett efterlängtade del 2 i Femtio nyanser-trilogin, Femtio nyanser av mörker....
 
 
.... och för alla Kepler-fan; den femte November kommer den, del fyra om Jonna

Kommentera

Publiceras ej